21.06.2014

Maska kolagenowa Etre Belle - natychmiastowy efekt!


To zdecydowanie mój ulubiony produkt z czerwcowego pudełka Shiny Box!

Maska kolagenowa w kremie marki Etre Belle jest produktem, który na pewno, mimo jego wysokiej ceny, zakupię. I to jak sądzę nie raz.


Pachnie olejkiem różanym. Cudownie, słodziutko. Jest bardzo gęsta, biała, przyjemna w dotyku. Prawie natychmiast wchłania się w skórę, która automatycznie staje się matowa. W ciągu 20 minut znikają wszystkie niedoskonałości (no, może to zależy kto i ile ich ma :P). Cera staje się nawilżona, gładka, miękka, ładnie spięta.

Do tej pory użyłam 3 razy. Zadowolona byłam od razu, a wydaje mi się, że z każdym kolejnym zastosowaniem jest lepiej. Maska stosowana na wieczór idealnie przygotowuje moją skórę do porannej pielęgnacji.


Na opakowaniu, co widzisz na obrazku powyżej, jest informacja, że maskę należy stosować 1-2 razy w tygodniu a jej nadmiar usunąć delikatnie chusteczką.
Na stronie internetowej widnieje sposób użycia, który mówi o 2-3 krotnym stosowaniu w ciągu tygodnia i zmyciu nadmiaru wodą.

Moja cera wchłania maskę jednak w 100% więc nie mam potrzeby ani wycierać, ani zmywać. Nie mniej jednak, producent mógłby się zdecydować! ;)
Użycie co drugi dzień dla mojej skóry jest optymalne, jednak być może dla niektórych to zbyt dużo i lepiej stosować co 3 dni.


Przejrzałam kilka opinii o tej masce, zanim zdecydowałam się podzielić swoją.
Panie nie chcą jej używać przede wszystkim ze względu na zawartość parafiny w składzie. Dla mnie jednak jest to obojętne, a wręcz jest plusem. Parafina ma właściwości nawilżające. Jeśli ktoś, tak jak ja, ma skórę suchą, może mu tylko pomóc. Jeśli tłustą - pewnie zatka pory i efekt będzie mniejszy lub odwrotny. Więc każda z nas sama musi zdecydować, czy chce zaryzykować. Ja nie żałuję! :)

Czuję, że firma Etre Belle trafi na listę moich ulubionych. Liczę, że znajdę gdzieś jakieś zniżki na zakupy u nich. Słyszałyście coś może? :)


O pozostałych produktach z czerwcowego Shiny Box-a przeczytasz tutaj!


4 komentarze:

  1. Parafina na 1000% nie m właściwości nawilżających... Ona tylko oblepia na jakiś czas skóre co daje złudne uczucie nawilżenia a to 2 różne sprawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Parafina używana na dłuższą metę postarza skórę;)

      Usuń
    2. Jeśli mam czuć, że moja cera jest wygładzona - zaryzykuję starzenie się skóry. Żyć wiecznie i tak nie będę, a i nie używam tak często, żeby mi ją całkiem zniszczyła :) może zmienię zdanie w przyszłości, teraz jestem zadowolona. Dzięki za opinię! :)

      Usuń
    3. Wiadomo w małych ilościach można aplikować ale piszę bo zawsze dobrze o tym wiedzieć by nie przesadzać, pozdrawiam:)

      Usuń