12.06.2014

Promocja w Rossmanie - bransoletka gratis!

Dziewczyny, widziałyście już promocję na dezodoranty FA w Rossmanie?

Nigdy nie używałam dezodorantów tej firmy w kulce, opakowania są plastikowe i jakoś tak to do mnie nie przemawiało. Ale wróciłam jakiś czas temu na fitness, żeby mieć jeszcze jakąkolwiek szansę na zrobienie formy na lato, więc poszłam do sklepu szukać dezodorantu dla sportowców - coby po siłowni dać radę dotrzeć do domu tak, żeby wszyscy dookoła nie uciekli.

Okazało się, że w Rossmanie promocja - dezodorant za 5,99 a do tego bransoletka za totalne free.
Jak mogłam się nie zdecydować? ;)


A propos samego dezodorantu: ładnie pachnie, wytrzymuje cały dzień - od rana aż po wieczorną siłownię (co mnie zawsze zadziwia!), a jego plastikowe opakowanie okazało się atutem, gdyż w ciężkiej torbie na siłownię nie potrzeba dodatkowych kilogramów.

Lećcie po swój! Promocja trwa do 16 czerwca, macie więc jeszcze kilka dni! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz